A siker 7 szabálya!

Indulj el a siker útján! Megmutatom és segítek neked! Minden információt összegyűjtök, ami jelenleg az interneten van a siker titkáról. Megtalálod a legjobb és leghasznosabb ötleteket.

Ingyenes tanulmány!

Hamarosan!

A Marketing az ígéretek földje

Szabóné Nemes Ágnes 2009.02.10. 20:38


A buzz-t igen könnyű elérni. Komolyan mondom, tök könnyen lehet online buzz-t gerjeszteni. Ha szolgáltatást nyújtunk és/vagy terméket állítunk elő, baromi könnyen elérhetjük, hogy beszéljenek rólunk. Nem? Dehogynem! Csak nem mindegy, milyen viszonylatban.

A marketing nem szól másról, mint hogy ígérgetünk a felhasználónak. Csakhogy, az ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó. Ebből következik, hogy ha nem lenne világos: ha valamit ígérünk és azt nem tartjuk be, az úgy nem jó. Úgy is mondhatnám a magyar online buzzworddel hogy: NEM MENŐ!


Namermost ha valami NEM MENŐ-t csinálunk, akkor fognak rólunk beszélni. Így járt legutóbb például a voda_postlogo Vodafone is, ugye beígérte hogy korlátlan internet nem extrém használat (p2p) mellett, aztán nofene, most már nincs olyan csomagjuk használatban, ami nem korlátozott, mert aztán visszamenőleg is bevezették. És akkor itt van a  több ezer sérelmezett felhasználó ugye, akik agyfelbaszva keresik a beígértet, de nem találják.

Igen, biztosan sokat dolgoztak ezen az ajánlaton, hogy azt mondják, hogy korlátlan internet. (Érzitek az ajánlatot, a kulcsszót: korlátlan.) A jó ajánlatokon ugyanis mindig sokat kell dolgozni. De ez nem egy jó ajánlat akkor. Mert nem dolgoztak eleget rajta. Nem gondoltak arra, hogy majd nem tudják betartani. Kár. Mi lett az eredmény: dühös felhasználók, és negatív buzz, ebből pedig kéretlen, negatív WOM kampány lett.

Mert hogy túlígérni nagyon egyszerű, csak gondolni kellene a következményekre. Attól, hogy bátran túlvállalja magát egy cég, attól nem lesz sikeresebb, sőt. Pedig nagyon könnyű túlígérni. Mert a fogyasztók megjegyzik. Igen, a fogyasztók megjegyzik az ilyen dolgokat, és nem örülnek neki.

Hogyan lehet mégis akkor könnyen buzz-t építeni a szolgáltatás köré? Pofonegyszerű, de tényleg ám aztán. A kulcsszó: túlteljesítés. Ha túlteljesíted az ígéreted, az jó. Ki fogja észrevenni? A felhasználó. És a felhasználó megjegyzi, ha többet kap. Mindenki megjegyzi, ha kap valamit. És örülnek neki. És igen, elmondják, hogy nekik jó volt. És igen, akkor beszélni fognak róla. Miről: hát nem a bubódoktorról, hanem arról hogy mennyire jófej vagy. A kérdés: akarsz-e jófej lenni? Ígérj kevesebbet - adj többet. El kell érni a mentális orgazmust. Eeennyii.
 

 

Forrás: propeller.hu

Címkék: karrier pénz

Szólj hozzá! · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://netkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr46951546

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel training london 2019.05.31. 03:04:00

Aq worlds gold and exp genarator - Can you take adderall during day and smoke joint a

Trackback: excel vba courses london 2019.05.30. 09:31:01

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Trackback: excel vba training london 2019.04.17. 22:41:59

$5 apollo 11 coin,first man on the moon,1969 1986 - Prozac and pristiq together

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása